La marca de vins René Barbier es rellança inspirant la gent a compartir bons moments
26/10/2022
L'emblemàtica marca de vins René Barbier inicia una nova etapa sota el concepte La història que compartim, mitjançant la qual posa en valor la importància de compartir bons moments sense oblidar les tradicions i el llegat, que s'han anat transmetent de generació en generació. La marca d'origen francès -propietat del Grup Freixenet- ha renovat la imatge seguint un estil clàssic-modern que inclou una nova presentació per als seus vins.
Amb orígens que remunten al 1880, René Barbier aposta per una acurada elaboració de vins amb passió i alts estàndards de qualitat. A més, René Barbier ofereix una gamma de vins que cerca arribar a tots els públics sense oblidar l'essència de la seva identitat. Els seus vins provenen directament de les zones costaneres i planes mediterrànies, rebent la influència del sol i del mar.
Nova imatge en tots els vins
La marca ha renovat l'etiqueta dels productes de totes les seves gammes -la Gamma Clàssica, la Gamma Varietals i la Gamma Mediterranean- amb un nou elegant disseny clàssic-modern. En el cas de la Gamma Clàssica, la nova imatge recupera l'essència de la marca i aporta valor a la seva història i llegat gràcies a aquesta nova proposta de disseny.
Aquestes mateixes característiques s'apliquen també a la seva Gamma Varietals, tot i comptar amb detalls qualitatius que denoten una imatge més Premium. Finalment, a la seva gamma Mediterranean, es manté la mateixa estructura que a la Gamma Clàssica, però es complementa amb un disseny que respira a Mediterrani, aportant frescor i exalçant la importància de compartir els bons moments.
Aquest rellançament comptarà amb el suport d'una campanya publicitària a través de diferents suports: exteriors, vídeo en línia i xarxes socials. Les novetats de la marca es poden seguir a través de les xarxes socials i del seu nou web www.renebarbier.es
Sobre René Barbier
René Barbier és una històrica marca de vins de qualitat amb esperit mediterrani i orígens que es remunten al 1880. En aquella època, el seu fundador Léon Barbier, viticultor francès, es va traslladar a Espanya quan la fil·loxera va arrasar les vinyes i va començar a elaborar vins caracteritzats per la tradició, el llegat i la cura de l'elaboració.
El seu fill René va consolidar la qualitat dels vins i els va distribuir per tot el món.
Els resultats van ser uns magnífics vins negres, blancs i rosats de la millor qualitat. Grup Freixenet va adquirir aquesta històrica marca el 1984, i des de llavors manté el seu llegat i la bona feina. René Barbier ha passat de generació en generació acompanyant els bons moments, aquesta és La historia que compartim.